torstai 17. tammikuuta 2019

Pitkää ja pyöreää asetelmaa

Niin intopiukeena olen tästä koulusta, että mikään myrsky ei saa jäämään kotiin sidontatunneilta. Tänään viimeisteltiin pitkä asetelma. Mun töissä alkaa näkyä että mulle luontaisin on aika ilmava, vähän  huoleton tyyli. On todella mielenkiintoista nähdä toisten töitä ja nähdä kuinka erilainen "käsiala" meillä kullakin on vaikka samoin ohjein ja materiaalein tehdään. Opettaja kertoi että tämä mun asetelma on ihan kelpo suoritus näin ekakertalaiseksi. - Mistä rivien välistä olen lukevinani että olen kehityskelpoinen mutta parannettavaa riittää.  Seuraavaksi tietysti purettiin jälleen asetelma ja materiaali käytettiin pienen pyöreän astelman tekoon.  Kuvissa pitkä asetelma molemmilta puolin, pyöreä vähän yläviistosta jotta pyöreä muoto näkyisi paremmin.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti